MASA | TUGASAN |
08.00-10.45
| Urusan pejabat.
- Menyemak email.
- Menyemak fb kolej untuk sebarang aduan atau laporan untuk tindakan susulan.
- Perbincangan ringkas dengan PAK dan PA Seri Gading mengenai kemasukkan pelajar baru.
- Mendapatkan maklumat terkini peserta untuk tempahan makan.
- Perbincangan ringkas dengan PAK, PTR dan PKA yang akan bertugas semasa Program Pertukaran Budaya.
- Menghubungi pegawai di Tanjung Manis untuk mengesahkan mengenai jamuan ketibaan peserta dan upacara Penyerahan Anak Angkat.
|
10.45-12.00
| - Ke Pejabat HEP untuk mendapatkan pengesahan tempahan daripada En. Hazis.
- Ke Pejabat Kewangan untuk menguruskan permohonan pendahuluan untuk bayaran jamuan di Tanjung Manis dan elaun pelajar.
|
14.15-14.45
| Urusan pejabat.
- Mengisi borang pendahuluan pelbagai untuk PINPB.
|
14.45-15.15
| - Ke foodcourt 2 untuk menghantar tempahan terkini bagi PINPB.
|
15.15-17.00
| Urusan pejabat.
- Menghubungi katerer di Tanjung Manis untuk tempahan makan bagi Pegawai Pengiring dan AJK PINPB.
- Mengisi Borang PTJ untuk tempahan kunci dan servis dobi.
- Mengisi laporan tugasan harian.
|
|
|
|
|
|
|