MASA | TUGASAN |
08.00-09.45 |
Urusan pejabat.
- Menyemak email.
- Mengisi Borang Maklum Balas Kepuasan Pelanggan UiTM.
- Menyemak permohonan kolej pelajar yang telah menghantar kad aktiviti.
|
09.45-10.45
|
- Bersama-sama TP HEP, PPA dan staf kolej meninjau dan melawat sekitar kawasan kolej dan bilik pelajar.
|
10.45-13.00
|
Urusan pejabat. - Menyemak permohonan kolej pelajar.
- Perbincangan dengan PA mengenai kerja-kerja pembaikan ruang menunggu selepas lawatan daripada TP HEP.
- Menghubungi En. Kamal Affendi untuk memberikan maklumat yang dipinta berkaitan benchmarking ke Singapura.
|
14.00-17.00
|
Urusan pejabat. - Meminta staf untuk menanggalkan signboard lama yang terdapat di kolej kediaman pelajar.
- Mesyuarat Pengurusan bersama semua PA dan PPA membincangkan mengenai proses permohonan kolej pelajar, kriteria kad aktiviti pelajar, lawatan dari luar dan permohonan kolej pelajar NR.
|
|
|
|
|
|
|
|
|