MASA | TUGASAN |
08.00-08.30
|
Urusan pejabat. - Menyemak email.
- Mengemaskini laporan tugasan harian.
|
08.30-10.30
|
- Membuat pemeriksaan peralatan elektrik didalam bilik pelajar yang tidak didaftarkan dengan pihak kolej di Blok 2B.
- Mengedarkan inventory bilik pelajar yang belum mengambilnya.
- Memeriksa Blok 3A mengenai aduan penyalahgunaan alat pemadam api.
|
10.30-11.00
|
Urusan pejabat. - Mengasingkan peralatan elektrik yang dirampas dari bilik pelajar.
|
11.00-12.15
|
- Survey barang untuk kerja-kerja menaiktaraf landskap.
- Keluar minum.
|
12.15-13.00
|
Urusan pejabat. - Berjumpa dengan wakil daripada MPP untuk membincangkan mengenai penyalahgunaan alat pemadam api.
|
14.00-17.00
|
Urusan pejabat. - Bersama-sama PAP dan PKA mengasingkan peralatan elektrik yang dirampas.
- Mengesahkan resit pembelian dan Tuntutan Panjar Wang Runcit.
- Proses pendaftaran peralatan elektrik milik pelajar.
- Proses tuntutan peralatan elektrik pelajar yang dirampas.
- Mengemaskini laporan tugasan harian.
|
|
|
|
|